Jízda v zaplaveném tunelu

24. listopadu

Zkusil to...

8.0 /10

VOSIČKA

Zhlédnuto: 3 761x Hodnocení: 8.0/10 Komentářů: 13 Kategorie: nehody

Značky: pokus , fail , záplavy , tunel , vozidlo ,

Komentáře

Komentovat
zbývá znaků: 0
vidieť tam zaplavené autá, podľa nich aj hĺbku vody a aj tak ísť, to môže len bezmozog...
Oplatilo sa!
  • kasx
  • 25.11.2024 09:43
Zas nemáš co robiť, ty komůšik ?
jestli mu to nacuclo sání, copak asi udělá ta voda v motoru 🤣 kapalina je nestlačitelná
Copak asi udělá nestlačitelná voda v motoru? No nestlačí se!
to auto ma brodivost 90cm, co je hlbka vysky priemernej kuchynskej linky ... pokial ma ale majitel mensie IQ ako cislo brodivosti potom tadial ide 50km za hodinu urobi pred sebou vlnu vo vyske 160cm a ostane stat ako skoda octavia
  • Okay
  • 24.11.2024 20:22
Nevim, jak tahle kara, ja mam neco nabrodeno s UAZem a LR. V pripade UAZu to znamena nejen snorchl, ale taky vodotesnej rozdelovac, vodotesny fajfky, pred brodenim shodit klinak alternatoru. Pak brodis 70 cm. Pokud si i odvetras klikovku, tak brodis po vrsek snorchlu. U LR sice nebylo zapalovani, ale muselo se utestnit odvetrani prevodovky a taktez shodit klinak. Samozrejme vsechny konektory v silikonove vazeline a po brodeni vysusit vsechny napravy. Ona ta frajerina da docela dost prace, to neni jen o naburaceni do vody s velkym antre. Kdo je debil, musi si koupit BYD Yangwang U8.
už pekne dlho je Range Rover známy tým, že si dokáže pneumatický zdvihnúť podvozok a dosiahne brodivosť 900mm. Pošlem ti odkaz kde sa to písalo už v roku 2012 ... https://auto.pravda.sk/novinky/clanok/65303-novy-range-rover-kompletne-technicke-udaje/
Ja tomu verim, ale je potreba vedet, za jakych podminek. Ten UAZ469 ma taky v papirech 70 cm, ale pokud to chces udelat, musis shodit klinak a mit vodotesnej rozdelovac. Teoreticky ho sice nenamocis, ale armada vi svy. Jednoduche, vem ten RR, zajed nekam na sportovni kanal, kde maji 90 cm a projed to. Pokud to neutopis, tak dobry. Ja uz jsem ale par utopenejch aut videl. Je proste potreba mit cerny na bilym, za jakych podminek a s jakou pripravou ta brodivost plati. Celkem oblibenej zertik byva, ze ti vyrobce aut napise brodivost takovou a makovou, ale nekde na posledni strane je 2mm pismem napsano, co vsechno pak ale musis po brodeni udelat, aby se vsechno vysusilo, voda dostala z naprav, atd. Uplne nejlepsi je, zabrodit si nekde na morsky plazi a pak rovnou do garaze 🙂
Me stacila Lada Niva,brodeni hloubkou vody nad napravy,po kazde takove akci nutna vzdy komplet vymena oleje v zadnim diferaku,pac nahore dirka odvetrani.
Jo, to ma i Jeep. Je tam sice gumovej deklik, jenze pokud je dif zahratej a naburaci se do studeny vody, ta zmena tlaku nasaje vodu a v tu ranu je v difu mliko.
Tihle lide jsou velice duleziti, ukazujou nam slepou cestu.
Jak by je nazval Jara Cimrman,pionyri slepych ulicek.