Problémy při přistávání #3

19. ledna

18.ledna 2018, Düsseldorf, NĚMECKO: Pilot letecké společnosti Eurowings zvládl těžké přistání na letišti v Düsseldorfu, kde zrovna řádila bouře Friederike. Letadlo letící z italské Bologny se potkalo s větrem o rychlosti až 110 km/h. Bouře Friederike si na západě Evropy vyžádala 9 lidských životů.

9.9 /10

košík

Zhlédnuto: 18 365x Hodnocení: 9.9/10 Komentářů: 55 Sdíleno: 6x Kategorie: video

Značky: video, talent, umění, německo, letiště, počasí, bouře, pilot, letadlo, vítr, borec, přistání, düsseldorf

Komentáře

Komentovat
zbývá znaků: 0
u schůdků by mne zabalili do pytle aby jsem netrousil v příletové hale a rovnou do dekontaminačního boxu. letadlo zevnitř kompletně vymontovat vypláchnout hasičema a nechat 1/2 roku větrat. Fuj tajxl to byl čardáš v luftu
Ten snad musel přistát na úplně jiné dráze, než chtěl.
Ten snad musel přistát na úplně jiné dráze, než chtěl.
Spotil jsem se a to se na to jen dívám!
Bych byl pochcanej, posranej a poblitej :slightly_smiling_face:
V tý kabině to muselo vypadat potom
Jak já ve Flight Simulatoru :smile:
hned po příchodu na letoště by jsem chtěl kabinu se sprchou a pračkou
Kdo to přistání povolil,to byl dobrý ocas.
jasně měl tam kroužit dodnes :smile:
do zitra
Pokud je dostatečná dohlednost a dráha je způsobilá k přistání, je to na rozhodnutí pilota, nikoliv řídící věže.
nie je to ani rozhodnutie kapitana a ani ATC. Lietadlo ma pripustne limity, podla konstrukcie (klapky, vztlak, pristavacia rychlost, avionika), letisko ma urcite vybavenie (ILS, TACAN ...) a ATC informuje o aktualnych podmienkach - viditelnost, rychlost a smer vetra, vlhkost vzduchu, teplota, adhezia drahy. Ak je nieco z toho nad limit, kapitan robi divert na ine letisko. Jednoduche jak facka.
Nedělej že tomu rozumíš, ty špíno, když ste na slovensku ještě nevynalezli trakař a štěrk nosíte místo toho v kapse a barany na zádech.
Lítat nemusím raději čtyři kola ,pochcal bych se poblul , posral , manželka se mi vždy směje ale pilot je jednička :+1: obdivuji je i letušky.