Autopilot vozu Tesla v akci #2

11. února

Rychlá reakce autopilota vozu Tesla před rychle jedoucím vozem do křižovatky.

9.2 /10

spartanDC

Zhlédnuto: 33 409x Hodnocení: 9.2/10 Komentářů: 78 Kategorie: technika

Značky: auto , doprava , dopravní nehoda , reakce , křižovatka , tesla , semafor

Komentáře

Komentovat
zbývá znaků: 0
Buzerant co takhle letí do křivovatky patří zastřelit na místě a pak nebude potřeba dělat auta co myslí a řídí za normální řidiče a nemusejí z lidí tahat prachy za hovadiny a dát to raději do bezpečnosti provozu.
To nebyl autopilot, ale brzdovy asistent.
Stejně rychlou reakci může mít i Wartburg 353, když se řidič ohlídne doleva a vidí, jak se na něj žene rozjetej idiot. 😄
S jeho brzdným účinkem by na tom byl podle mě úplně stejně jako ten rozjetej idiot. 😄
Z těch 10ti km/h bys to zaflekoval, že by ten za tebou díky asistentovi sežral volant.
Já myslel, že by v té křižovatce ani nezastavil.
V plně rozjetým Wartburgu bych tak možná zaflekoval trenky 😄😄😄
😄 Já myslím, že mnohem dřív než v plně rozjetým! 😄
Jste mě rozjebali na kostky lega borci 😄
To je dost možný, asi to sám dobře znáš 😄 kdy mě teda svezeš? 😄
Domluvíme se s Hrabe_X a můžeme se rozjebat všichni 3 v tom jeho Wartbecu 😄😄😄
Žádná swingers ve Warťasovi se konat nebude. Auto nevlastním, jen jsem ho párkrát řídil. Na řazení deštníkem a podobé vychytávky si ale vždycky rád vzpomenu. Byl to fakt zážitek.
mít zbytečný peníze, taky bych si jednu taky koupil. Už jen kvuli tomu, že když jedu do vy... Prahy, mohl bych si parkovat kde chtěl....
To je tak asi jediná výhoda, co ty vymrdané el. auta do budoucna mají. Akorát nevím, jestli to taky platí i v případě Prahy.
a maximalny krutiak uz pri nulovych otackach, neporovnatelne vyssia ucinnost motora, ovela lepsia kontrola trakcie... Az na tie baterky je elektricke auto lepsie od spalovacieho v absolutne vsetkom.
pri nulovych asi nie lebo to by ani nedavalo zmyslel ale povedzme ze od minimalnych otacok.Bohuzial to co pises ze je lepsie hadam vo vsetkom nie je pravda ani z daleka. Slaby dojazd(a veci s tym suvisiace..svetla,navigacia, o kureni ani nehovorim a to je v zime nutnost..kdezto bezny spalovaci motor taketo nedostatky nema,dlhe nabijanie( tankovaniu za 5 minut sa to nikdy nevyrovna),bezpecnost(pri poziari elektromobil nejde vodou prakticky uhasit)
pri tom haseni nejde len o to ze elektrika sa vodou nehasi ale ze litiove baterie ktore pouzivaju su pri kontakte s vodou ako keby si lial benzin do ohna, servies s tolkou elektronikou bude nieco strasne a v beznom servise ti to neopravia-budes musiet zhanat specialistov a to su zas peniaze navyse, na zaver uz len ta ekologia..stac otvorit google a hned na teba vyskoci ze pri vyrobe baterie do Tesly sa vyprodukuje tolko bordelu ako bezny dieselovy motor vyda za 8 r.
Platí, neplatí, zkus to maximálně to zaplatíš 😄
Právě že v nulových. krouťák ten motor má i když se netočí.
Každý asi vidí budoucnost elektřiny jako ve filmu Total Recall. Ale leda tak hovno. Infrastruktura je zastaralá, o geomagnetických bouřích se hovoří stále častěji, počasí na celé zemi se mění.......až přijde dlouhodobější výpadek energie, tak budeš mít maximálny krutiak akorát tak v ruce se svým pérem 😉
Kámo, jde vidět že máš o elektroautech načteno pár článků. a. projeď se v elektroautu nebo aspoň v hybridu b. autoelektrikáři jsou nedostatkové zboží už teď - a v každém autu máš elektroniku, elektromobily jsou na opravu 100x jednodušší c. ověř si zdroj informace než to začneš brát jako pravdu
Sorry ale co má geomagnetická bouře společného s elektronikou? Max. s komunikací a internetem, ale Země má ionosféru silnou dost. Čemu vadí, že se počasí na Zemi mění? Dáš si soláry na střechu a je ti u prdele, že je benzinka zavřená bo nemají dodávku benzínu. Elektrický ostrov je docela levný, návratností se za chvíli vyplatí víc než platit např. ČEZu...
100x jednodušší nejsou ani náhodou!!!!! Je v nich všechno ostatní co ve spalovákách, kromě motoru - jsou tam i diferáky, poloosy, samotné motory + jejich chlazení, řízení, napájení, plus další systémy které chladí a stará se o baterie. cca 17litrů fridexu. Plus šest displejů, dvacet asistentů, šest kamer, zasouvací kliky ... palubní síť s dvěma! 12V dvěma! akumulátorama. Zkušenost s jaguar iPace.
http://vtm.e15.cz/clanek/geomagneticka-superboure
To ano, ale pořád je elektřinu jednodušší opravit oproti spalovacímu motoru. Elektřina je exaktnější. Navíc většinou ti ten systém sám řekne kde je chyba.
Jj. Vsadim se, ze ti to opravi sikovnejsi mechos v kazde dedine, tak jak benzinak/naftak 😉
zajimave, ze Tesla je nejbezpecnejsi osobni automobil.. 😄
Zajímavé jak se skoro všichni ubezpečují že tyhle funkce už dávno mají nebo mají něco lepšího....a nejlíp v dýzlu co? Ten táhne pěkne vodspoda!! 😄
Jo a taky to málo žere....max 4 l/100km
Dnes každej potřebuje asistentů jak dementní dítě a jediné co se pak stane, že i tak řídí auto.
má to sice 4 litry spotřebu,ale pak dáš za čištění FPČ 12k
a pak autopilot zaparkoval,aby mohl vypovídat 😄 😄Kua spartane,kolik ti tesláci platí,že sem cpeš takový sračky? 😄
Tak kde jaká stará 120ka je ještě o krok napřed, s tou než se dědek rozjede tak jsou i ty vraky v křižovatce odklizený 😄
Ti kreténi co o tom pochybují - jak píšou lidi níže - BMW to má, Škoda, já to teď viděl i u Volva... Tak držte hubu, sedněte do své Fabie 1.0HTP a jeďte do kaufu pro rohlíky, mají tam slevu.
HTP bylo 1.2
Tesla by mel byt s tim asistentem dale.
Úplně identicky funguje moje bawo s adaptivním tempomatem. Ale to jen tak pro zasmání.
Co máš?
adaptiv byl tuším od E60.. pětka a .rv.2003 první generace:-) teda já ho měl v 2007....
Jo máš recht. Tam bylo i aktivní řízení, night vision, head-up, adaptivní podvozek atd. Ale pár chyb tam soudruzi v Německu udělali. Jinak desetiválec do M5 přijde cca na 1 mega jen ten motor. To opět jen pro zasmání.
M5 má 8V, 4,4l ne?
Omyl. M5 má 5.0 V10 a disponuje 507 klokany. Řičí jako zvíře. A jede to jak pichly prase.
ocividne si dnes cital clanok na internete kde presne to o tom motore do M5 pisali. Clanok pojednaval o tom ze sa nevyplati kupovat stare olietane vraky premiovych znaciek.
Ano přesně tak. Je vidět, že jsi dobře informovaný. Hlavne u M5 je to picovina, protože nový motor stojí nesmysl a nic moc nevydrží. Takže buď úplně nový, a nebo fabii, jak kupují kurburti z těchhle stránek.
Tak starší asi jo, pro to jsem se nahoře ptal, co máš. Minimálně poslední dvě generace M5 má V8. Současná má 600 hp.
Active Cruise Control měly BMW 7 e38 v roce 2001, euro only.
A teď si představte, že zrovna pil kolu... A kvůli tomu dementnímu autopilotovi to má teď všechno na skle.....