Co vidí Tesla?

07. února

Tohle všchno hlídá během jízdy autopilot vozu Tesla. Na poměrně velkou vzdálenost dokáže číst značky, detailně číst cestu, okolní objekty a rozpozná i mokrou silnici, kvůli níž následně upravuje akceleraci a počítá s delší brzdnou dráhou. Tesla teď na Autopilotovi hodně máká, protože Elon Musk avizoval, že letos by mělo přijít plně autonomní řízení (bez dohledu řidiče).

8.4 /10

košík

Zhlédnuto: 32 839x Hodnocení: 8.4/10 Komentářů: 89 Kategorie: technika

Značky: auto , technologie , tesla , autopilot , budoucnost , počítač , systém , elon musk

Komentáře

Komentovat
zbývá znaků: 0
Pro níže položené dotazy lidí, co díky insolvencím jezdí ve Favoritech a neznají moderní auta... Kamery jsou v čelním skle, B sloupcích a zadním skle. Tudíž v místech, kde se sníh nezdržuje a louže tam nestříkají. Navíc moderní auta mají radary k tempomatům vyhřívané, aby se sněhem nezasraly. Líbí se mi, jak si myslíte, že jste chytřejší než inženýři, kteří dle vás na takové věci asi nemyslí, kriste...
Milý chytrolíne, nevím, čím jezdíš ty, ale Mazda i VW mají mimo jiné kamery i v přední masce. Tyto kamery se standardně zanášejí sněhem i blátíčkem. Nehledě na to, že kamera v předním skle může za specifických svetelných podmínek (nízké sluníčko), při zamlžení skla, nebo silném děšti oslepnou také.....
To neni o zasnezeny cocce, ten problem je mnohem hlubsi. Neco si o tom precti a pak mudruj. http://dfens-cz.com/autonomni-rizeni-4-kdyz-je-obet-vinik/
ty kokote s mazdou co si viděl teslu zatím jen v televizi .. nedělej chytrého tam kde o tom víš hovno . Jak to můžeš do píči srovnávat? Chytrolín má pravdu. Přikláním se k názoru že tady se měří iq teploměrem.
Nejsem Tvůj otec, tak mě prosím neoslovuj KOKOTE.... Každopádně neznám žádný problém selhání asistentů u Mazdy ani u VW, narozdíl od Tesly, ktrerá jich řešila již několik..... Celá TESLA je předražené šlápnutí vedle, které může sloužit k pokusným účelům, ale pro normální provoz se nehodí. Nehledě na skutečnost, že sněhem zasranou čočku kamery žádné peníze holt nevyřeší ....
Nejsem Tvůj otec, tak mě prosím neoslovuj KOKOTE.... Každopádně neznám žádný problém selhání asistentů u Mazdy ani u VW, narozdíl od Tesly, ktrerá jich řešila již několik..... Celá TESLA je předražené šlápnutí vedle, které může sloužit k pokusným účelům, ale pro normální provoz se nehodí. Nehledě na skutečnost, že sněhem zasranou čočku kamery žádné peníze holt nevyřeší ....
Hele, blbečku, v přední masce jsou kamery k 360° parkování (nebo jen přední kamera). Veškeré kamery a senzory, které kontrolují světelné podmínky (automatické světlomety), povrch vozovky (nastavení tlumičů), zanesení čelního skla (automatické stěrače) a k AUTONOMNÍMU ŘÍZENÍ jsou v čelním skle a případně v B sloupcích a v zadním skle. KOKOTE
TO CHYTROLÍN: Normálně to nedělám, ale když někdy vidím tak strašnýho pičusáka jako js ty, tak se mi ho zželí a mám tendenci ho vyvádět z omylů..... i když vím, že to je k ničemu..... Skutečně v přední masce Mazda je radar, který sleduje provoz před sebou a dává informace bezpečnostním systémům (viz video: https://www.youtube.com/watch?v=tkIBNuQ4JrE Když se tento radar zasere sněhem, bahnem, ledem ... tak nefubguje. takže se ukldni
Vole, autonomní řízení neuděláš bez kamer jen s radarem. Nebo si myslíš, že radar ve videu přečetl značku "stop"? Nebo že radar čte rychlostní značky, tedy jak může jet auto rychle? Nebo že radar vidí čáry na silnici, aby se mohl držet uprostřed silnice? Radar je jen pro snadnější videní překážek či ostatních aut. Fungují na tom adaptivní tempomaty. Veškerá zbylá technika je kde jsem psal já.
A psal jsem něco jiného???
Jo, psal jsi, že kamery jsou u Mazdy a VW v čelní masce a zasírají se. Což nemá nic společného s autonomním řízením, protože kamery v čelní masce jsou jen k parkování, abys viděl, co máš těsně před autem, vole.

Zobrazit celou diskuzi