Crash test

07. srpna

NĚMECKO: Simulace situace, kdy se osobní vozidlo ocitne během dopravní zácpy mezi dvěma kamióny. 38,5tunový kamión z roku 1990 má při rychlosti 80 km/h brzdnou dráhu 57 metrů. Moderní návěsy při stejných parametrech zastaví již po 41 metrech, ale v té chvíli by měl starší kamión stále rychlost 43 km/h a může způsobit škody, jaké jsou uvedeny ve videu. Zkoušku provedla společnost DEKRA, která poskytuje expertní služby v oblasti bezpečnosti.

9.0 /10

košík

Zhlédnuto: 32 777x Hodnocení: 9.0/10 Komentářů: 80 Kategorie: technika

Značky: auto , dopravní nehoda , destrukce , německo , kamión , náklaďák , crash , crash test , bezpečnost

Komentáře

Komentovat
zbývá znaků: 0
magic !
zajímalo by mě, kdybych si rychle lehnul na podlahu jestli bych to tam zalisovaný přežil..z toho bočního záběru to vypadalo že jedině tam možná jo
Jo.... a tempomat by po nárazu vypnul.Na videu je patrné,že druhá náprava zabírá i po nárazu.
Souhlas s Joan."Odborníci" z Dekra to nejspíš z nějakého důvodu naaranžovali. Stojící kamion má upravený zadní nárazník (moc vysoko),návěs by neprošel technickou kontrolou a ty panely napasované na stojáka a zapřené jak o přední tak o zadní čelo....nejspíš proto,aby se návěs nezdeformoval.Zkrátka chtěli ten osobák nacpat pod ten návěs celý a při tak nízké ryclosti se jim to nejspíš nedařilo.👎👎👎
chybi mi upíři 😞
to by mě nenapadlo že 40 tun rozjetých na 40 slisuje vše co mu přijde do cesty
Nejlepší v koloně čumět do zrcátka, kdyby něco a jak se začne něco dít, vzít kramle... To je děs
Ve chvíli, kdy z toho pohledu poznáš, že jede nějak rychle a neubrzdí to, už to zrcátko budeš mít za očima.
nejhorsi situace pro osobak. odstavnovac.
Hi ..I'm a beautiful and 💋 naughty girl who wanna be your lover and friend!! 💋 Come and see FOLLOW MY BIO LINK =>> hotdatgirl.site/id5396
Amando tady je to samej rasista
po 41 metrech jede 43kmh a po 57 stoji ?? takze za 16m ta stara plecka da 43-0 kmh ?? tomu moc neverim a nebo su pica ne nepobral jsem to 🤔🤔🤔
  • ali
  • 08.08.2019 11:26
No tys to dojebal...
Pochopil jsem to správně. Těch 43kmh mi taky přijde hodně, nicméně je logický, že rozpohybovat 38,5tuny na 10kmh, zabere méně síly, než na 68kmh. Stejně to platí i pro brždění. Brzdy mají nějakou sílu, a ta je méně efektivní na 68kmh, a pak více a více efektivní, čím víc zpomaluje auto.
zkus skočit ze 7metrové výšky, to dáš těch těch cca 43km/h z nuly za 1,2 s a pak zpět na nulu za 0 s.