Houdini 17

23. prosince

Nejnovější verze programu Houdini, který vytváří realistické 3D animace.

9.4 /10

košík

Zhlédnuto: 21 019x Hodnocení: 9.4/10 Komentářů: 57 Kategorie: technika

Značky: animace , technologie , software , počítač , 3-d

Komentáře

Komentovat
zbývá znaků: 0
ja mam blender mi to staci 😄 a stejne sem z toho v pici 😄
Blender mi nikdy nesedl, ale je zadarmo a za ty prachy umi sakra hodne 🙂
Jednou přijde doba kdy se ve filmu všechno bude dělat na počítači. Už teď herci v Halyvůdu skotačí před zeleným plátnem a všechno ostatní obstará počítačová animace. Pfuj!
všechno ne ty naivko
co vím, tak porno se většinou točí bez zeleného plátna 😉
naprostá sračka, amíci uměli vymodelovat vlající vlajku na měsíci už v roce 1968 nebo kdy tam nepřistáli.
Já mam holku
3d?
Z 3D tiskárny 😄
z 2D tiskárny 😄
Tož na kolik míčů taková sranda příde, fplné palbě? Předpokládám v dolárech 😄
Ulož.to 😄
Tady máš ceny https://www.sidefx.com/buy/#houdini-studios
V ČR je vrcholem 3D simulací Autodesk Inventor, který pořádně nenaohýbá ani složitější plechařinu. 😄
Což je samozřejmě naprostá kokotina, protože právě co se plechařiny týče, je Inventor velice schopný nástroj.
Nope, máme tu world class game-dev studia...
Je vidět, že jsi nikdy nemodeloval složitou plechařinu, kterou Inventor nedává ani hovno.
Zrovna Inventor je mezi CAD na dost slušný úrovni. To co Autodesk dokázal za posledních 5 let je neskutečné a má našlápnuto na to, aby se během pár let stal nejlepší CAD vůbec. Problém je, že jej ovládají pitomci. Nejednou jsem viděl, jak se snažil přetitulovanej dutohlav rozvinout plech s nenulovou gaussovo křivostí a další excesy. Zkrátka největší slabina Inventoru jsou imbecilní uživatelé.
Zajímavé, že vždy když mi Inventor jeli mistři představovat, tak jsem jim řekl, ať namodelují jeden tvar, kterej běžně vyrábím a vždy si nabili hubu, vzali si zadání domu a po měsíci oznámili- tohle v Inventoru nejde. Dopiče když to jde vyrobit a vymodelovat i SolidWorksu, tak co je Inventor jiného, než sračka! 😉
Zrovna SolidWorks je sto let za opicema - jeho registered pluginy byly k smíchu už 10 let zpět a pořád si je naprosto nepochopitelně drží... Jeho 8x předělané API z něj dělá snad nejméně konzistentní CAD co na trhu vůbec můžeš sehnat. A nevím o jediné věci, co by v Inventoru nešla. Klidně se pochlub ty experte... 😄 sám si svojí blbostí naběhneš... 😄 a jestli myslíš "experty" z největšího prodejce Autodesku v ČR, tak to jsou tragičtí amatéři od A do Z
Miras má pravdu. Dej podklady. Také by mě zajímalo co lze vymodelovat v solidu a inventor to neveme. Přístup mám k obojímu tak rád vyzkouším. Předpokládám, že máš profesional licenci a nepočítám pokročilé moduly. A taky to, že stále myslíš plechařinu nikoliv plochy
pán je očividně pouze ťápala, takových je plný internet. Za prvé animační softwary s CAD softwarem mají společné pouze to že se oba instalují na počítač. Za druhé Inventor určitě není nejlepší nástroj na plechy, ale Solidworks není rozhodně o nic lepší. A za třetí souhlasím že v Inventoru lze udělat cokoliv, jen musíš vědět jak na to a není to vždy úplně uživatelsky přívětivé.
Sice animace nedělám, ale semtam jsem něco renderoval, a Inventor má dost slušné generování sítí, ze kterých pak modely pro animace vycházejí, takže jako preprocessing pro animace bych ho nezatracoval. Zejména pak co se týče kombinace T-Spline technologie + tradičních CAD nástrojů včetně možnosti rovnicového řízení přes iLogic atd. Neříkám, že na animace bych ho volil, ale rozhodně není k zahození. Kombinace Inventor + NavisWorks pak umí dělat velmi slušné rendery.
Ten HrabeX je marnej...podklady nikdy nedoda a vymlouva se na hovna 😉 takze to co napsal vyl jen výstřik do tmy
Máš pravdu,debilní uživatelé jsou velká slabina Inventoru. I zde se snaží machrovat a vědí i umí hovno. Jinak v Solidu používám Blankwoks. Šlo tehdy o kombinaci ohýbání na hranici tváření. Inventor se s tím nepopral,Solid i bez nástaby ano, ale ne moc standartním způsobem. V Blankworks celkem obstojně vše zvládl. Inventor dělá pokroky, ale do firmy bych ho nechtěl. Raději zůstanu u Catie.
Jenže tohle není ohýbání plechů, ale tažení a to nelze řešit analyticky v CAD, ale pouze numericky v CAE. To že máš v Solidu nějaké "jako udělátko", co se tváří, že dělá to, co nedělá, je spíš tvoje debilita. 😄 SolidWorks je v tomhle neskutečně ulhanej. Viz například jejich parodie na CFD... Inventor má na tyhle věci Nastran In-CAD, který má i nelineární řešič s shell geometrií, který na tohle potřebuješ. Pokud v tažení plechů věříš analytice, tak jsi debil.
Přesvědčil jsi mě, že debil jsi ty a umíš úplný hovno. 😉 Jenom kecat. Máš depku, že jsem se dotknul tvojí chromý modly, která rozvine milimetrivej plech sjedním ohybem v centimetrové přesnosti. 😄
Chlapče, chlapče, plechařina (prostý ohyb) je to, co má Gaussovu křivost = 0 (tak jí chápou všechny CAD na světě, protože jde řešit analyticky)… tažení plechu = CAE a nelineární statika... Dokavaď tohle nepochopíš, tak budeš za blbečka ty... Pokud si myslíš, že mělký a hluboký tažení v obecnym tvaru spočítáš na papíře, tak si rovnou zajdi pro Nobelovku za fyziku. 😄 Nechal ses opít rohlíkem od Solidu a ještě ze sebe děláš místního guru 😄
Obsalo ze skript obtloustlé prase a přidalo si bramborovej salát, kterej jeho stará svině připravila aby se přežral a měla od něho klid. ..... Máš ještě něco nebo je to konec pohádky? 😄
Aha aha takže tažení plechu, nikoliv ohyb, A nadstavbu nikoliv základní CAD s modulem pro ohyb plechu. Tím se vše vysvětluje a zázrak se nekoná 😄 ale jo dostal jsi mě, na chvíli jsem uvěřil že tomu asi opravdu rozumíš 😄 No nic teď napiš něco mimo téma, něco drsnýho co mě má jakože nasrat a budem hepy všichni 😉
Já psal, že si s tím poradí i Profesional bez nástavby, Pro mě je důležitý výsledek, který funguje v praxi a vydělává mi prachy, nikoliv teorie, proč to nejde od tupejch a línejch inženýrů, kteří jen vědí jak vymyslet teorii, proč se jim nechce dělat.
Těžko soudit, teď máš dovolenou takže podklady nepošleš. Na nový rok už tě tahle diskuze nebude pálit. Takže zbytečné se dál dohadovat....
Mr.Košík,štastné a veselé
ty kone padali jak fotbalisti...to by mali este kus prerobit...
Já znám lepšího Houdiniho. Šukáš ženskou zezadu; když to máš na krajíčku, vytáhneš ho a plivneš jí na záda; v domnění, že je hotovo se holka otočí a tady přichází finální chvíle - nastříkáš jí to do překvapenýho ksichtu a zařveš HOUDINI! Odborníci doporučují tuto techniku pouze pokud se už s danou osobou nechcete vídat.
Mě by zajímalo, do jaké míry je na tomto díle práce animátorů a do jaké míry umí animaci dopočítat software
debílku, to ti stejně nikdy nedocvakne... tam si běž dělat svoji manuální práci ...
kdežto ty, soudě dle příspěvků, jsi v pohodě a na úrovni :−)
DÍKY
No zatím jsem viděl tak 20 tvých komentů - a musím konstatovat ,že jsi kretén 😉 ale buď v klidu ,sem tím pádem zapadneš 🙂
xD to mě nezajímá... hlavně chcípni přirozenou cestou a nezdržuj vývoj xD