Timelapse - výstavba výletní lodi

02. března

Japonsko: Časosběrné video, na kterém jsou záběry výstavby výletní lodi společnosti AIDA Cruises, která pojme 3300 cestujících a 900 členů posádky, náklady na její výrobu jsou 645 milionů dolarů..

9.6 /10

spartanDC

Zhlédnuto: 25 970x Hodnocení: 9.6/10 Komentářů: 81 Kategorie: video

Značky: technika , timelapse , japonsko , loď , zajímavost , práce , časový úsek

Komentáře

Komentovat
zbývá znaků: 0
dyby to ty kurvy šikmý nechali svařovat naší partě, ta loď mohla bejt i stejně luxusní ponorka
Buráku, z tý lodi by byla ponorka, i kdyby tý vaší partě odborníků svěřili jen ten slavnostní ohňostroj v závěru videa!
Zlatý český ručičky, kam se hrabou český nemakačenka.
*japonský ručičky 😄
ale i tak byly průsery a nabralo se roční zpoždění.
kurva chlapi, jednu z tech prvni casti jste dali obracene 😄 ....rozebrat a znova od zacatku! 😄
A sežere to kubík nafty za deset minut jízdy. Ale honem zakázat dieselová auta a dám jim normu Euro 10 na emise
Ne jízdy, ale plavby 😄
když to rozpočítáš na 4000 cestujících, nebude to taková hrůza, pane ekologu.
Koukám, že jsem to podsekl. Třeba loď Harmony of the seas pojme 6780 pasažérů, řekněme tedy, že je cca dvojnásobná. Sežere 10424 litrů nafty za hodinu. Naše tedy cca 5000 litrů, tedy 1,25 l/hod/os. Denně tedy 30 litrů na osobu (předpokládám-li celodenní plavbu), včetně všech dětí dalších lidí, kteří na lodi budou a normálně autem nejezdí. Celkem nadprůměrná spotřeba, pane tupče. A to se ani nebavím o faktu, že to, co se tam spaluje není nafta, ale mnohem větší shit.
Jasně, pane přechytralý ekologu, tak si k tomu připočítej ještě hmotnost přepravovanýho nákladu, a zjistíš, že to fakt není horší spotřeba než například u automobilový dopravy. Jo, je to zábavní loď, a co? Hlavně že máš mindrák z regulace aut, která se dělá proto, aby lidi ve městech nedejchali sračky, což na moři fakt nehrozí.
ta, a zvývá už jen vzít v ůvahu pořet takových lodí vs počet automobilů.
Delal jsem na konfiguratoru pro systemy pro zobrazeni udaju o plavidle na lodi Meine Schiff 3, ktera byla tehle podobna a zrala 1000 tun paliva na hodinu stojici v pristavu bez pohybu. Takze tesne vedle.
Ty vole neeee. to ses u toho programovani asi seknul s carkoou ne???... tam jeste delas? ...me rekni ze to sezere 1 000 000 litru paliva za hodinu stani... to asi by moc daleko nedojeli ne? kdyz by na to slapnul....
a nebylo to 1 tisíc milonů tun paliva za 1 vteřinu?
Je známej fakt že cca 15 největších nákladních lodí vypouští do ovzduší větší znečištění, než VŠECHNY automobily (tedy i nákladní auta, busy atd.) na světě dohromady. Navíc emise v lodní dopravě téměř nejsou regulované (ačkoliv by to teoreticky mohlo být levnější). Tak si na to vzpomeňte, až vám nějakej zelenej zkurvenec bude vykládat, že byste měli jezdit na kole, protože vaše auto je vééélmi špatné, áno? A pak mu dejte loket do ksichtu.
No já ti nevím, ale tady jde přeci o to, abychom se měli na světě všichni stejně famfárově. Takže to, že se znečišťuje někde, kde to člověk nevidí (však oceány jsou velké jak piča, koho by zajímaly), je stejně špatný, jako když je znečištění ve městě. Samozřejmě z dlouhodobého hlediska
Nevim co se tu hádáte, 7 největších nákladních lodí vyprodukuje víc emisí, než celá automobilová doprava světa dohromady. Takže řešit efektivitu a emise tam by mělo větší smysl než to takhle hrotit u os. aut.
Svätá pravda, je to rovnako zcestné ako porovnávať bordel z automobilov a štart raketoplánu.
Jenom menší poznámka....na naftu (neboli tzv lehké palivo v námořním žargonu) se pluje do vzdálenosti zhruba 20 - 30 námořních mil od pobřeží a nebo oblastech přímo určených. Na otevřeném moři se pluje na mazut (těžké palivo)
Ne fakt jsem se nesekl. Ta lod ma nekolik naftových motoru, které jsou jen pro generovani elektriny, ktera napaji komplet vsechno lodi. Takze i stani na "neutral" je hodne draha sranda. S tim vasim kubikem jste vylozene smesni. Vidlaci zkurveni.
ale sekl, a pořádně... umíš si představit 1000 tun čehokoliv? Jak velký je to množství? Mimochodem, chvilka s Google, a BUM! je tu článek k tématu: https://www.welt.de/reise/article132563351/Deutsche-Reedereien-sind-fuehrend-beim-Umweltschutz.html Podobný lodě žerou 22 tun paliva na 100 Km... a je tam něco i k těm emisím.
přesně tak, kubík nafty, neboli 1000litrů za hodinu bych věřil, ale tun asi fakt ne.
Hosi ja sem nerekl nic o tom co je horsi auta nebo lode... ja sem jen rekl ze tisic tun paliva za hodinu nejde propalit... a vim ze je tam vic motoru a ze vsecko je jen o elektrice kterou delaj.. ale tisic tun (1 000 000 litru) paliva za hodinu... at je to cokoli... to proste ne... to nepalej ani elektrarny co drzej mesta a fabriky...
bych chtel videt kam vlezou pak ty lidi na projizdce do australie kdyz bude vsude nafta a oleje.. 😄
Soudruzi v Sovětském svazu by to odlili z betonu. Bylo by to hotové dřív a levnější.
V Číně takhle rychle staví v reálným čase 😉
Nejlepší byl beztak Titanic
1) 13545000000,-Kč (13,545miliard Kč), 520,961538 milionů €. 2) Na piču takové velké plovoucí město plné obchodů jak v nějakým šoping parku. 3) Na takových lodích šukají zbohatlíci a pak mají dětska co si vozí prdel v lamborginii. Tvoje rodiče na to nemají a ty na to mít taky nebudeš. 4) to namalované oko a ta pusa je odporná. 5) "Hellou, my name is Francesco Schettino, and this is JackAss !!! Projedeme kolem tamté skály co nejblíž !"
Oko je asi Egyptský, protože společnost se jmenuje AIDA, což je Verdiho opera z prostředí starýho Egypta. Děkuji.
sorry za −1, částka sedí
(odvolávám omluvu, ono to jde opravit (i když to vypadá, že člověk může dát + i ­současně, po refreši je vidět, že poslední bere)