We Will Never Forget

11. září

Krátká rekapitulace událostí z 11.září 2001.

Všichni víme, o co jde, ale diskuse je vždy výživná.

5.9 /10

košík

Zhlédnuto: 27 470x Hodnocení: 5.9/10 Komentářů: 200 Kategorie: historie

Značky: usa , smrt , zřícení , terorismus , náraz , muslimové , islám , letadlo , exploze , terorista , událost , letecký útok , new york , tragédie , mrakodrap , únos

Komentáře

Komentovat
zbývá znaků: 0
Hlavní konspirační teorie o 11.9.2011: V nejstřeženejším vzdušném prostoru na světě se třem pilotům s výcvikem na malou Cessnu podařilo unést 3 velká dopravní letadla Boeing, letět s nimi více než hodinu bez toho aniž by si toho všimnulo sledování leteckého prostoru a vyslalo k nim stíhačku, ve vysoké rychlosti v oblouku se strefili do budov, kde letecký hliník prorazil 30 cm tlusté ocelové nosníky jako máslo,
Kdyby tě překvapovalo přeseknutí ocelových nosníků leteckým hliníkem, zkus si připomenout, že se k obrábění kovů dá poižít i voda nebo světlo.
Měli výcvik na simulátoru. Chceš říct že žádná letadla do budov nenarazila? Nebo co chceš říct? že to byla řízená demolice? Ale budovy padaly v místě nárazu letadel. To se tedy ty neumětelové strefili přesně do místa kde byly nálože? Jak to že náraz a požár nálože nezničil, nebo jejich iniciační systém? hm?
m142857: No a tebe zřejmě překvapí, jaké úsilí je třeba vynaložit na to, aby se 30 cm nosník byť jen zdeformoval. Je nemožné přeseknout 30 cm nosníky koncem křídla Boeingu.
ohmygod: Jako u jednoho z mála se tvé otázky ubírají správným směrem. Do budov nemohla narazit standardní letadla Boeing, náraz by vypadal diametrálně jinak, zejména by došlo k teleskopické destrukci letadel a značná část trosek by zůstala mimo půdorys budov.
Podívej se cu udělala lehká pěnová izolace s křídlem raketoplánu. Jak měkká měď probije pancíř tanku u jistého typu protitankových střel. Nebo jak měď ve formě plazmy o rychlosti necelých 10 km/s prostříkne pancíř tanku.. Říká se tomu kinetická energie. Do WTC žádná letadla nenarazila jo? Aha, hm, njn hele jdu si radši vyhonit péro, to bude užitečnější..
ohmygod: To s tím raketoplánem jsi uhodil hřebíček na hlavičku, pouhý kus izolace je pro letectví a kosmonautiku velký problém, 30 cm traverza by byla naprosto zničující. Jak tě probohla napadlo srovnávat protitankovou střelu s Boeingem?
Tak že jistý typ protitankový střely uzavírá měděný "víčko" (a měď je měkká jako prase) A toto víčko vystřelí výbušnina rychlostí cca střely z výkonné dlouhé palné zbraně, a ono se z kulatého tvaru prohne to takového tvaru jako šprcka a tohle prolítne pancířem tanku 😃
ohmygod: To s tou střelou máš sice pravdu, ale nemá to vůbec žádnou souvislost s Boeingem.
jenže rychlost protitankové střely je cca 1600-1800 m/s, to je 6100km/h, a jak rychle létají letadla? 800km/h v maximu? drž už prosím tě hubu, akorát se ztrapňuješ ...
Když může párset gramů měkké mědi probít pancíř tanku který je velmi tvrdý, proč by nemohlo 120 tun lehkého hliníku prožíznout nosník..
ReveleR: Žádný dopravní Boeing nedokáže letět 800 km/hod ve výšce cca 300 metrů nad zemí.
ohmygod: Jde právě o tu rychlost, kinetická energie se kvadraticky zvyšuje s rychlostí projektilu. Tvoje oblíbená měď urychlená výbuchem má rychlost několik km za sekundu, možná i přes 10 km za sekundu.
LOl další dement. To byl příklad toho co dokáže kinetická energie. Ta střela s měďeným "víčkem" ho urychlí na cca 800 m/s a to stačí aby probilo pancíř o průměru oné střely. Proto ho probijí zhora.. Letadla létají různou rychlostí, záleží která máš na "mysli"..Ta co narazila do wtc byla o trošku rychlejší. Ale narozdíl od té měděné vložky byly několika set tisíckrát hmotnější..
Hmm, zajímavé tvrzení že boeing nedokáže letět 800 km/h u hladiny moře, odkaz? Já zase viděl několik leteckých nehod kde byla depadová rychlost těsně pod rychlostí zvuku.
ohmygod: To jistě, velká kinetická energie koncentrovaná do projektilu o centimetrových a decimetrových rozměrech nadělá velkou paseku. To ale neplatí o Boeingu, který má hmotnost rozloženu na desítkách metrů a jediná hmotnější věc je tam motor. Je nemožné, aby konce křídel prorazily 30 cm tlusté nosníky a aby se Boeing významně nezdeformoval nárazem.
ohmygod: No to vidím, že máš zásadní mezery ve znalostech 🙂 Dopravní letadlo dosáhne cestovní rychlosti 900 km/hod pouze v oblasti řídkého vzduchu, obvykle ve výšce mnoho kilimetrů zhruba 10 km. Při zemi je bržděno hustým vzduchem a létá mnohem pomaleji. Při pádu může být rychlost vyšší, ale pád není náš případ.
To že se výrazně zdeformuje nárazem je jsané. 😃 Boeing má narozdíl od protitankových střel jednu výhodu, a to je hmotnost a lehké slitiny dokážou energii lépe předat cíli. Narozdíl od protitankových střel které váží stovky gramů, nebo jednotky kg váží boeing stot tun. Stejně jako projektil ze zbraně, nejúčiněji předá energii těžký a pomalý. Proto také motory prolétly skrs budovu, protože jí nepředaly energii.
Znalosti o letadlech mám mnohem vyšší než ty. Stejně jako jiné technické znalosti. Neodpověděl jsi na mojí otázku. Máš odkaz jak rychle a za jakých podmínek dokáže onen boeing letět při hladině moře? 😃
ohmygod: Boeing není homogenní střela, hmotnost je rozložena značně nerovnoměrně, jistě se shodneme na tom, že největší část je v trupu a v motorech a očekávalo by se, že poškození budovy bude největší v oblasti trupu. Na koncích křídel je hliníku minimum a přes to to mělo prorazit 30 cm tlusté ocelové nosníky.
ohmygod: 😉 Důkaz sice nemám, ale žádné běžné dopravní letadlo není schopno letět 800-900 ve výšce 300 metrů nad mořem, jednoduše na to nemá dost silné motory, leda že by šlo o havárii a pád. Pro rychlost 800-900 km/hod 220-250 metrů za sekundu nesvědší ani videozáběry, objekt o délce 50 metrů o rychlosti 250 metrů by do budovy vletěl během 200 milisekund a to se rozhodně nestalo. Ke zpomalení nebo deformaci letadla nedošlo, viz videozáběry.
Důkaz nemám, ale mohl by bý. Co mi to jen připomíná.
Co mě vyplývá z vaší debaty: Dopad letadla do budovy = tlak. Tlak = vysoká teplota = snížení pevnosti oceli. Dopad letadla = výbuch. Výbuch = vysoká teplota + vysoká rychlost úlomků + snížená pevnost oceli = možnost propadu konstrukce. Jaká jiná další budova hořela 100dní?Co tam tedy muselo být za žár...

Zobrazit celou diskuzi